Chevrolet Spark Homokineet
M20 x 1,5, Vooras, Wielzijde
Maat van uitwendige schroefdraad | M20 x 1,5 |
Gewicht (kg) | 1,650 |
Inbouwplaats | Vooras, Wielzijde |
Lengte [mm] | 149 |
Buitenvertanding wiel zijde | 23 |
Binnenvertanding, wielzijde | 19 |
Diameter o-ring [mm] | 46 |
Aantal tanden, ABS-ring | 40 |
Buitendiameter [mm] | 72 |
Let op de serviceinformatie |
- -67%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M18 x 1,5, Rubber
Schroefdraadmaat | M18 x 1,5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 23 |
Binnenvertanding, wielzijde | 19 |
Diameter o-ring [mm] | 46 |
Aantal tanden, ABS-ring | 40 |
Buitendiameter [mm] | 71,5 |
Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -59%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Constante snelheid askoppeling
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Buitenvertanding wiel zijde | 23 |
Binnenvertanding, wielzijde | 19 |
Diameter o-ring [mm] | 46 |
Aantal tanden, ABS-ring | 40 |
Buitendiameter [mm] | 76 |
- -36%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M18x1.5, Rubber
Schroefdraadmaat | M18x1.5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 23 |
Binnenvertanding, wielzijde | 19 |
Diameter o-ring [mm] | 46 |
Aantal tanden, ABS-ring | 40 |
Buitendiameter [mm] | 71,5 |
Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -23%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M20 x 1,5, Vooras, Wielzijde
Gewicht (kg) | 1,650 |
Maat van uitwendige schroefdraad | M20 x 1,5 |
Inbouwplaats | Vooras, Wielzijde |
Lengte [mm] | 148,5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 23 |
Binnenvertanding, wielzijde | 19 |
Diameter o-ring [mm] | 46 |
Aantal tanden, ABS-ring | 40 |
Buitendiameter [mm] | 71,5 |
- -67%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met insteek in binnenstuk (buiten), Met sleuf
Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (buiten) |
Lengte [mm] | 149 |
Buitenvertanding wiel zijde | 23 |
Binnenvertanding, wielzijde | 19 |
Diameter o-ring [mm] | 46 |
Aantal tanden, ABS-ring | 40 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met sleuf |
- -15%
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M18x1.5, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewrichtdiameter [mm] | 69,00 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 148,0 |
Schroefdraadmaat | M18x1.5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 23 |
Binnenvertanding, wielzijde | 19 |
Diameter o-ring [mm] | 46,00 |
Aantal tanden, ABS-ring | 40 |
ABS-ring-Ø [mm] | 76,00 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -44%
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M18x1.5, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewrichtdiameter [mm] | 69,00 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 148,0 |
Schroefdraadmaat | M18x1.5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 23 |
Binnenvertanding, wielzijde | 19 |
Diameter o-ring [mm] | 46,00 |
Aantal tanden, ABS-ring | 40 |
ABS-ring-Ø [mm] | 76,00 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -34%
Buitenvertanding wiel zijde | 23 |
Binnenvertanding, wielzijde | 19 |
Diameter o-ring [mm] | 46 |
Aantal tanden, ABS-ring | 40 |
Buitendiameter [mm] | 76 |
- -56%