Hyundai Kona Veren
- -6%
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -6%
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -8%
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -8%
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -6%
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -40%
- -41%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -41%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -17%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen (zaterdag) bij u geleverd.
- -45%
- -44%
- -33%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -34%
- -7%
Met rapport, voor voertuigen zonder niveauregeling
Registratietype | Met rapport |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
Aslast voorras tot (kg) | 1030 |
Aslast voorras tot (kg) | 1055 |
- -65%
Achteras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
Inbouwplaats | Achteras |
Veervorm | Schroefveer |
Voor fabrikant | Eibach |
Lengte [mm] | 308 |
Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
Aantal wikkelingen | 8,8 |
Draaddiameter [mm] | 13,0 |
Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -63%
Achteras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
Inbouwplaats | Achteras |
Veervorm | Schroefveer |
Voor fabrikant | Eibach |
Lengte [mm] | 313 |
Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
Aantal wikkelingen | 8,8 |
Draaddiameter [mm] | 13,5 |
Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -63%
Vooras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
Inbouwplaats | Vooras |
Veervorm | Schroefveer |
Voor fabrikant | Eibach |
Lengte [mm] | 246 |
Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
Aantal wikkelingen | 4,5 |
Draaddiameter [mm] | 13,2 |
Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -63%
Vooras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
Inbouwplaats | Vooras |
Veervorm | Schroefveer |
Voor fabrikant | Eibach |
Lengte [mm] | 250 |
Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
Aantal wikkelingen | 4,5 |
Draaddiameter [mm] | 13,5 |
Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -63%
Vooras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
Inbouwplaats | Vooras |
Veervorm | Schroefveer |
Voor fabrikant | Eibach |
Lengte [mm] | 258 |
Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
Aantal wikkelingen | 4,5 |
Draaddiameter [mm] | 14 |
Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -63%
Achteras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
Inbouwplaats | Achteras |
Veervorm | Schroefveer |
Voor fabrikant | Eibach |
Lengte [mm] | 291 |
Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
Aantal wikkelingen | 9 |
Draaddiameter [mm] | 12,8 |
Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -63%
Achteras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
Inbouwplaats | Achteras |
Veervorm | Schroefveer |
Voor fabrikant | Eibach |
Lengte [mm] | 310 |
Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
Aantal wikkelingen | 9,8 |
Draaddiameter [mm] | 11,0 |
Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -63%
Achteras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met verhoogd chassis
Inbouwplaats | Achteras |
Veervorm | Schroefveer |
Voor fabrikant | Eibach |
Lengte [mm] | 314 |
Chassis | Voor voertuigen met verhoogd chassis |
Aantal wikkelingen | 8,5 |
Draaddiameter [mm] | 12,0 |
Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -65%
Vooras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met verhoogd chassis
Inbouwplaats | Vooras |
Veervorm | Schroefveer |
Voor fabrikant | Eibach |
Lengte [mm] | 305 |
Chassis | Voor voertuigen met verhoogd chassis |
Aantal wikkelingen | 5,5 |
Draaddiameter [mm] | 14,5 |
Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -63%